טיול 2-3/5/2008

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית.
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

סיכום מאת הרב"ז

כיוון שהטיול היה באיזור בית שמש, לא יכולנו ללכת ולאכול המבורגר כמנהגנו ב M הדרך - אז אני הלכתי לאכול ליד הבית שלי.

הגענו למקום בצהריים אחרי שנסענו בדרך נופית (הר הפיתולים) יפה מאד. קוששנו קרשים והתארגנו לבישול ולארוחה. צוות הבישול האמיץ שלי מנה את אור, שקד, נומקין וג'ואנה ויחדיו בישלנו את המרק האטומי. כשנגשנו לבשל את קדירת ההפתעות גיליתי הפתעה מרה - בטיפשותי הכה רבה שלחתי את נומקין ואת שקד, חברה של אודי, לעשות קניות השלמה והן הביאו במקום אורז לבן וטעים, אורז מלא, חום ומגעיל. הבעיה עם אורז חום (חוץ מהטעם שלו) הוא זמן הבישול הארוך שלו. לבסוף התגברנו על הבעיה ובנוסף לשתי המנות הללו היו לנו גם פיתות, חומוס וסלטים וכך אף אחד לא נותר רעב.

הבירות נפתחו, משקאות אלכוהוליים זולים מאד בעלי תכולת אלכוהול זולה הושלכו אל האש וכך התארגנו לישיבה הלילית אל מול המדורה והעלאת זכרונות ושירים מכתבי טולקין ומכתבי מיקו. ואז כמובן למשחק סוער של 'רוצח' בהמשך למפגש המוצלח שהיה בעולמות.

בסביבות אחת בלילה הלכנו לישון. אני, אמינוב, עמוס, לגוטל, ג'ואנה ונצר ונבט באוהל ענקי. אני ואילן התמקמנו לנו באוהלים שלנו והחלנו בסיפורים ובהשמעת קולות משונים, שיחות סלולריות והצקות שונות ומשונות. הלילה היה ממש קר ומי שלא התמקם באוהל או בשק שינה משובח סבל קשות ורבים נדדו למכוניות. גם אני סבלתי קשות מקור ואירחתי באוהל שלי את ג'ואנה שסבלה כנראה מהנחירות שלי (שלא לדבר על תוצאות אחרות של המרק האטומי) כל הלילה.

בבוקר קמנו, זרקנו אבנים קטנות על האוהל של נצר ונבט. נצר הבבון התעצבן ויצא החוצה כמו אורק על אקסטזי תוך כדי שהוא מאשים אותי ש"זרקתי לו סלעים על האוהל". אכן, ככל שצ'ונג יוצא מהשפעת הצבא, נצר נכנס אליה. אחרי ארוחת בוקר והשתהות נעימה, יצאנו אל הטיול שבהחלט היה נעים ונחמד עם נופים יפים (אפילו קצת מים) וחוץ מ'עליית המוות הנוראה' שטל כל כך אוהב לשים בטיולים שהוא מארגן, לא היה קשה במיוחד. המסלול התפצל באמצעיתו לשניים - אני, נצר, יוליה (שקיטרה כל הדרך על כל דבר שזז), ג'ואנה, אודי ושקד לקחנו את המסלול הקצר והגענו כשעתיים לפני כולם. היו כמובן עוד הרבה קטעים מצחיקים ושיחות בטיול שאותן לא אוכל לפרט בהודעה קצרה זו.

אחרי שנפגשנו, למרות רצוני העז בהמרת ארוחת השימורים הצפויה לנו באורגיית בשרים ב'בלק סטיר' ולאחר הצבעות סוערות בעד ובנגד - אכלנו ארוחת שימורים ואחרי כן, כשהשעה התאחרה, חזרנו לבתינו.

תודה רבה לכל מי שהגיע (כולל הגמ"מ!), תודה רבה לטל שארגן - היה אחלה של טיול!

סיכום מאת אור (פאראמיר)

היה טיול מוצלח מאוד מבחינת המסלול, המקום והכי חשוב - האנשים.

אני גם כן חושב שהאורז המלא היה טעים, אך בהחלט ייתכן שזה היה רק הודות לבישול של רן... לארו הפתרונים. בכל מקרה, היה אוכל מצויין כמו תמיד.

לאחר מכן הגיע משחק "הרוצח", ששיחקתי אותו בעבר אך מעולם לא בקהילת טולקין ולא בהנחייתו של רן שהפכה את הכל למשעשע הרבה יותר. לאחר מכן המשכנו לשבת סביב המדורה ולהאזין לסיפורים ושירים מפורום מא"ש ועוד, ואז הגיע הזמן ללכת לישון. אני הלכתי יחד עם יעל, יואל, יוליה, נופר ושמרית לישון בגן השעשועים שם היתה קרקע יחסית נוחה, ולמרות שקפאנו מקור הלילה עבר בסדר פחות או יותר.

למחרת לאחר ארוחת הבוקר התחלנו במסלול הטיול, ובעודנו מגלגלים שיחה קלה על אגדות עם וסיפורים בעלי אלמנטים אכזריים וטראגיים (זה התחיל מאגדה שיוליה סיפרה על נערה שקופאת מקור ביער והופכת לשק עצמות או משהו כזה והמשיך בגרסאות אכזריות של אגדות האחים גרים ומשם לאנדרסן ואוסקר ויילד ו"המחרוזת" של גי דה מופאסאן), הגענו לתצפית יפה על כל האיזור ומשם התפצלנו למסלול קצר ומסלול ארוך. אני בחרתי במסלול הארוך יחד עם טל, אמינוב, יעל, אמיר, ארזה, עמוס, שמרית, יואל, נבט ונופר.

המסלול היה מאוד יפה ובכלל לא קשה, העברנו אותו בצחוקים וסיפורים, העלאת זכרונות מ"שובו של סאורון" ושירים של דיסני. באמצע המסלול, כפי שניתן לראות בסרטון, היתה מגלשה טבעית על הסלעים, שכמובן גלשנו בה בכיף. בסוף המסלול חיכינו לחברינו מן המסלול הקצר שיבואו לאסוף אותנו, ובינתיים שתינו תה שהכינה לנו נבט והתחלנו להעלות רעיונות להפקה פארודית של ברן ולותיין בכיכובם של חברי הקהילה

ואז הגענו בחזרה לנקודת ההתחלה ושם הצבענו באופן דמוקרטי בעד ארוחת שימורים שהבאנו מהבית ונגד הוצאת הון תועפות ב"בלק סטיר". הארוחה היתה טובה וייזכרו במיוחד הטחינה שהכין רן מטחינה גולמית "הגמל" שהבאתי, והשוקולד נוטלה שאני לא זוכר מי הביא אבל הוא/היא היטיב/ה לעשות. אח"כ חזרתי הביתה עם יואל, עייף ומורצה ולא יכול כבר לחכות לטיול הבא.

אז תודה לטל על המסלול, לרן על הארגון ולכל משתתפי הטיול על החברה הנעימה. נתראה ביום העצמאות!